Ga naar inhoud

Vista en Packard Bell SL 51: kan niet printen


patpeg

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een probleem met printen. Sinds een jaar gebruik ik mijn laptop als hoofdcomputer en heb sindsdien geprobeerd mijn printer erop te laten werken. Het was een HP C4180. Hij kopieert wel, maar print niet. Ik dacht dus, na vele oplossingen geprobeerd te hebben, dat het aan de printer lag. Van de week een nieuwe printer gekocht (Epson SX218) en hetzelde probleem.

Als ik een afdruk wil maken, dan verdwijnt deze gelijk weer uit de wachtrij, zonder dat er geprint is. Ik heb geen foutmeldingen gezien. Wel wordt de printer herkend. Ik heb meerdere oplossingen uitgeprobeerd, maar zonder resultaat. De printspooler is gestart, de software is goed, windows fix geprobeerd, Vista opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt. Dezelfde printer werkt onder Vista bij andere mensen.

Wat gaat er toch niet goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de driver van espon die meegeleverd is geinstalleerd. Deze geeft geen foutmeldingen en geeft aan dat de printer herkent is. Echter wanneer deze de gegevens van inkniveau opvraagt, zegt het programma dat er een communicatiefout is.

Ik heb de printer via usb aangesloten. Meerdere ingangen geprobeerd, maar het blijft hetzelfde. Usb poorten werken correct volgens apparaatbeheer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gekend probleem he? Ik heb alle websites geprobeerd van Packard Bell, Windows, HP en Epson...niets. Op alle forums....niets.

Maar dit lost het probleem op! GEWELDiG. Eindelijk kan ik na maanden printen...Ik dank je.....echt geweldig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.