Ga naar inhoud

Iemand zou mijn computer scannen....


Jive1

Aanbevolen berichten

Ik vermoed dat Sygate gewoon té gevoelig is qua meldingen...vergelijk het met een auto-alarm : het staat op 'scherp', maar dat dient pas signaal te geven op het moment dat ze je deur openbreken of je raam ingooien, niet als er iemand naar je auto kijkt.

Gebruik de link eens in bericht 4, als je op de naam van de firewall klikt kom je op een pagina waar ie individueel besproken wordt.

Hier ( Gratis firewalls getest: welke is de beste? | Gratis Software Site ) vind je nog een vergelijkende test van gratis firewalls.

Persoonlijk werk ik met (Nederlandstalige) PC Tools Firewall Plus, maar dat wil uiteraard niet zeggen dat andere firewalls slecht of minderwaardig zouden zijn...veel mensen hier werken met Comodo, maar voor mij heeft het gebruiksgemak, 'het gewicht', de taal en positieve kritieken me bij PC Tools gebracht.

Wel geen twee firewalls tegelijkertijd aanzetten, dat kan problemen en onverwacht gedrag veroorzaken.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.