Ga naar inhoud

Verkenner - Word - Excel 2010 & adobe reader


ruud

Aanbevolen berichten

Vrienden, ik heb volgend probleem heb nieuw toestel gekocht, licentie voor home en student 2010, als ik één van de programma's open en zo een document open weinig problemen, alleen beetje trager dan verwacht, als ik echter een mail krijg met één bestand van één van deze programma's in dan moet ik het het eerst opslaan en dan programma openen en daar de file openen om te kunnen lezen, ik gebruik thunderbird.

Als ik in de verkenner ben en daar op een document van één van deze drie klik komt er een pop up die vraagt met welk programma wil je openen, vroeger kon ik uit verkenner al mijn document openen, wat is er fout of doe ik fout?

Ook heb ik als ik in verkenner ga en naar mijn indeling van de harde schijf kijk een C met stuurprogramma op, een E en F die ik zelf aanmaakte, en een

Microsoft Office Click-to-run 2010 (beveiligd) (Q:) drive die al je de eigeschappen bekijkt 0 bytes is, maar niet verwijderd kan worden.

Nu alles werkt idd maar niet zoals het zou moeten.

Bedankt alvast voor iedereen die kan/wil helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je schrijft ik heb een nieuw toestel gekocht, gaat het over je home en student 2010?

Welke licentie heb je juist gekocht?

Heb je Microsoft Office Click-to-run 2010 al langer op je PC?

Of is het dat wat je juist gekocht hebt?

Lees hier meer over:

Click-to-Run: Delivering Office in the 21st Century - Microsoft Office 2010 Engineering - Site Home - TechNet Blogs

An overview of Microsoft Office Click-to-Run for Office 2010

Laat hierna eens weten hoe het juist zit.

Want als je Microsoft Office Click-to-run 2010 niet nodig hebt,omdat je een volledig werkende home en student hebt, kan je Microsoft Office Click-to-run 2010 verwijderen via dit.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.