Ga naar inhoud

Speakers , beeld , toetsenbord


Aanbevolen berichten

Je moet zeker voor speakers hier eens kijken: AudioEngine Webshop

Ik was al een tijdje op zoek naar degelijke kwalitatieve speakers . De normale speakers van logitech en zo vond ik niet slecht maar ik zocht toch iets beters. Na lang zoeken zag ik de speakers van audioengine , ik heb er vele reviews en testen van gelezen en ze zijn allemaal even lovend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze net besteld

Je moet zeker voor speakers hier eens kijken: AudioEngine Webshop

Ik was al een tijdje op zoek naar degelijke kwalitatieve speakers . De normale speakers van logitech en zo vond ik niet slecht maar ik zocht toch iets beters. Na lang zoeken zag ik de speakers van audioengine , ik heb er vele reviews en testen van gelezen en ze zijn allemaal even lovend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor een toetsenbord kun je het beste even naar de winkel gaan om te kijken hoe ze typen. (hoe het dus aanvoelt)

en anders is mijn vraag wil je draadloos of niet?

hoe groot moet je beeldscherm minimaal zijn?

en wat vind je een redelijk budget voor een beeldscherm?(dit omdat ik niet veel verstand heb van speakers en ik niet weet wat jij voor een toetsenbord wil)

denk dat dit wel een mooi beeldscherm is:

LG

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.