Ga naar inhoud

Windows live mail geeft steeds foutmelding


retlawv

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik werk met Telenet en hebben thuis een desktop voor mij en een laptop voor mijn vrouw.

Beiden hebben we een emailaccount.Zij op haar laptop en ik op mijn desktop.

Sinds vanmorgen kan ik geen mails meer ontvangen.Krijg steeds onderstaande foutmelding.

Ik heb bij extras en accounts ook mijn account en paswoord al eens weg gedaan en terug geplaatst maar zonder succes.Ook de modem heb ik gereset maar ook zonder succes.

Kan iemand mij aub helpen?Alvast bedankt.

Zie hieronder mijn foutmelding

Fijne dag nog en vriendelijke groeten

Walter

Voor het account Telenet (retlawv) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. De e-mailserver heeft een fout geretourneerd.

Serverfout: 0x800CCC90

Reactie van server: -ERR Cannot connect to POP server 213.224.145.17 (213.224.145.17:995), connect error 10060

Server: 'in.telenet.be'

Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC90

Protocol: POP3

Poort: 110

Beveiligd(SSL): Nee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, retlawv,

ik heb zo niet meteen idee wat de oorzaak kan zijn.

Ondanks het feit dat al je instellingen correct kunnen zijn, kan een programma al eens nukkig doen.

Het programma in kwestie afsluiten en de pc opnieuw opstarten kan dan voldoende zijn om het weer normaal te laten werken.

Check preventief toch maar al je instellingen eens zoals beschreven op de site van Telenet (zie link in bericht 2).

Kijk ook of je pc al zijn updates gekregen heeft via Windows Update op je pc.

Als er updates zijn voor WLM komen die langs die weg binnen.

Mocht WLM nadien nog rare kuren beginnen te verkopen hebben we toch al de zekerheid dat dat allemaal in orde is en moeten we verder zoeken naar een eventuele oplossing.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Asus,

Ik had al voor je antwoord nu alles preventief gecheckt en deze waren goed.Updates zijn ook allemaal in orde.

Had hem in de voormiddag ook al eens afgesloten en terug opgestart,maar toen bleef de fout zich herhalen.

Vanavond rond 20 h start ik de pc op,open mijn WLM en alles loopt perfect.Echt raar vond ik dat.

Hopelijk blijft WLM het nu goed doen.

Alvast bedankt voor de hulp en nog een fijne avond.

Zal hier maar een slotje opdoen zeker.

Walter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.