Ga naar inhoud

map afbeeldingen zoek


18Henk

Aanbevolen berichten

heb windows vista home premium erop gezet, alle mapen volgens voorschrit van c naar d

overgezet maar heb de map afbeeldingen per ongeluk verwijderd.

niewe map gemakt op c, maar dat werkt niet. geen verbindin met start afbeeldingen.

Hoe krijg ik een orginele map op c terug? ik heb nog geen herstelpunt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens Windows Vista een schone instalatie. van Wout Grotenhuis. Handleiding instaleren Windows Vista En Tips & Trucs.

Eerst op D een Nieuwe map. naam documenten van Henk. Daarin alle nieuwe mappen van afbeeldingen tot Windo's zoekopdrachten.

Dan van C, Gebuikers, Henk, via eigenschappen van alle mapen naar documenten van Henk op D.

Groetjes Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo doe je dat:

Wilt u de Documenten map (Mijn Documenten) verplaatsen naar bijvoorbeeld een andere partitie? Volg dan de volgende stappen.

1) Klik op Start

2) Klik met de rechtermuisknop op Documenten en klik op Eigenschappen.

3) Klik op het tabblad locatie en dan op verplaatsen.

4) Selecteer de gewenste locatie en bevestig. (zorg dat de locatie een map is op je D)

De Documenten worden nu overgezet. Let op: Alleen de Documenten gaan over. Niet de Local setting van de gebruiker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.