Ga naar inhoud

powerpointpresentatie op internet zetten


Marian210

Aanbevolen berichten

Ik maak geregeld een powerpointpresentatie. Als ik die op de website zet krijg je als je de ppp aanklikt keurig de presentatie maar in het bewerkingsprogramma. Ik wil dat mensen dan alleen de dia's zien. Ik sla de ppp op als pps of ppt, dat maakt geen verschil. De lezer moet eerst op F5 duwen voor hij alleen de dia's ziet.

Wie weet een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie van Powerpoint gebruikt u? 2003,2007 of 2010?

Kies Bestand/Opslaan als... en klik helemaal onderaan naast het pijltje bij "Opslaan als". Er klapt een lijst open. Kies daaruit Powerpoint-voorstelling(*.pps)

Open het bestand nog eens? Wordt er nog steeds niet als 'show' opgestart?

Probeer dit dan:

- download powerpoint viewer

http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=048dc840-14e1-467d-8dca-19d2a8fd7485&displaylang=en

- rechtsklik op je pps bestand en kies bij Openen met voor "Powerpoint viewer"

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik Power Point 2003. Als ik de presentatie opsla als pps en ik wil hem openen, krijg ik keurig een diavoorstelling. Maar als pps kan ik hem niet uploaden. De opgeslagen presentatie wordt wel als ppt herkend en dan krijg je dus het werkscherm van Microsoft Power Point, maar pps ziet hij niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je powerpoint is nu in het juiste formaat, het opent als powerpointvoorstelling.

Van websites maken weet ik niks af.

Sorry daar moet ik passen.

Het enige wat ik me afvraag, als je een pps op een website zet, is het wel diegene die hem opent die over een powerpointviewer moet beschikken.

Of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.