Ga naar inhoud

Multimedia video controller


Skoebidoe

Aanbevolen berichten

Ik installeerde een programma om spyware op te sporen en te verwijderen.

Ik vond het desbetreffende programma maar niks en besliste om het met Revo Uninstaller te verwijderen. Waarschijnlijk ben ik iets te ijverig geweest :angel: in het verwijderen want elke keer ik de PC opstart, krijg ik een bericht dat er nieuwe hardware gevonden is.

Als ik dan de wizard doorloop om de hardware te installeren, krijg ik uiteindelijk de mededeling dat de hardware niet kan geïnstalleerd worden.

Ik ben in apparaatbeheer gaan kijken en ik zie bij 'Overige apparaten' zie ik Multimedia videocontroller en PCI device met een geel vraagteken en uitroepteken voor.

Bij werken van het stuurprogramma lukt mij ook niet onmiddellijk ofwel doe ik het niet op de juiste manier.

Deze morgen wou ik gauw nog wat foto's op mijn HD plaatsen. Ik had mijn kaartje in de kaartlezer gestopt maar die doet het ook niet.

Kan het één met het ander te maken hebben?

Hoe krijg ik dit terug in orde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je iets meer gegevens verstrekken over de desbetreffende pc?

Is het een merk pc of een samengestelde pc,in het geval van merk dan het Merk en Type van de pc?

Als het een samengestelde pc is dan kun je onderstaande even uitvoeren.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.