Ga naar inhoud

"Probleem met audioconfiguratie"


NickyVC

Aanbevolen berichten

post-24773-1417704303,7957_thumb.jpgIk heb een screenshot bijgevoegd van de itunes foutmelding.

Het mute knopje etc. is niet het probleem. ook staat hij ingesteld op de goede software. (IDT high definition audio zoals eerder genoemd)

Bij andere programma's krijg ik geen foutmelding, maar het geluid doet het dan gewoon niet.

(getest met: Vlc Media Player, windows Media Player- en media centre en Internet explorer,((youtube etc)).

aangepast door NickyVC
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb systeemherstel gedaan naar het "oudste punt" zegmaar. het heeft helaas niet geholpen...

Ik begin een beetje wanhopig te worden, het kan niet de hardware zijn? want dan pomp ik gewoon een paar euro's in dit hele project en dan ben ik van het gedoe af namelijk.

(Ik wil overigens wel even duidelijk maken dat ik de moeite heel erg waardeer! ben heel blij dat ik mij heb aangemeld voor dit forum).

aangepast door NickyVC
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zegt in je eerste bericht dat het een recent gekochte laptop is.

Dan heb je er zeker nog garantie op.

Kopieer al je persoonlijke bestanden en andere bestanden die zeker niet wil verliezen (of maak een backup) naar een externe schijf.

Dit gewoon als voorzorgsmaatregel.

Breng de laptop terug naar de winkel voor nazicht en herstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke ik heb nu gewoon mijn hele systeem gereset en het geluid doet het weer... heel erg bedankt voor de moeite in ieder geval! helaas dat het niet lukte en dat ik mijn geduld verloor, maar ik had nog niet zo heel veel dingen op mijn pc staan dus ik heb nu weer een schoon systeem. MET GELUID!

Nogmaals heel erg bedankt voor de moeite!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.