Ga naar inhoud

berichten in verkeerde email


bartje

Aanbevolen berichten

Je zal ergens in je gmail die instellingen nog ongedaan moeten maken dus die account van home verwijderen en enkel je gmail overhouden.

Via hier heb je die account ingesteld, in een van die tabbladen zal je alles moeten verwijderen.

post-23245-1417704303,5739_thumb.png

Lees ook ,dit eens:

Ik heb mijn berichten geïmporteerd, maar nu zijn ze verdwenen uit mijn vorige account. Waarom is dit gebeurd en hoe kan ik het terugdraaien?

Dit kan gebeuren wanneer je import is uitgevoerd met de functie Mail ophalen en je niet de optie hebt geselecteerd om berichten op de server van het oude account te laten staan.

Hier volgt meer informatie over hoe dit werkt:

We bieden twee manieren om berichten in een Gmail-account te importeren: via TrueSwitch en via Mail ophalen. De functie Mail ophalen wordt gebruikt om berichten te importeren wanneer dit niet mogelijk is via TrueSwitch.

Met TrueSwitch worden nooit berichten verwijderd van de server van je oude account. Met de functie Mail ophalen kun je zelf bepalen of je de berichten in je oude account wilt behouden.

Als je de berichten wilt behouden, moet je het selectievakje 'Een kopie van opgehaalde berichten op de server achterlaten' aanvinken in het configuratievenster, anders worden de berichten verwijderd uit je oude account. Als je berichten verwijdert, betekent dit niet dat je contactpersonen ook worden verwijderd.

Controleer zorgvuldig welke optie je kiest voordat je de import start: Google biedt geen manier om berichten terug te kopiëren naar het oude account. Je kunt het proces echter wel terugdraaien door de berichten met het oude account te laten ophalen uit je Gmail-account (als deze optie beschikbaar is). Raadpleeg de helpdocumentatie van je andere aanbieder voor meer informatie hierover.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.