Ga naar inhoud

Windows Live Mail


Stamperken

Aanbevolen berichten

De laatste tijd als ik foto's in bijlage wil versturen via mail dat zit ik constant met Sky Drive.

Dus de ontvangers moeten dat ook zo bekijken.

Hoe komt dit nu zo plots? Ik wil gewoon zoals vroeger gewoon de foto's in bijlage en in de mail zien zonder die Sky Drive-toestanden en that's it. How can I fix it?

Thx ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stamperken,

ik werk ook al geruime tijd met Windows Live Mail (al vanaf de beta-versie).

Bijlagen insluiten zonder Sky Drive kan perfect op 'de gewone manier'.

Je klikt links bovenaan op 'nieuw bericht'...in het leeg veld onderaan kan je zoals gewoonlijk tekst en commentaar kwijt, bijlagen voeg je toe via de knop 'bestand toevoegen', hierna ga je naar de desbetreffende map --> afbeeldingen, documenten, etc en selecteer je de gewenste bijlage(n) die je mee wil verzenden.

Zie afbeelding hieronder, heb knop voor jou in gele kleur gemarkeerd.

post-20447-1417704303,3995_thumb.jpg

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sky Drive zit als het ware 'vast gebakken' in WLM.

Je kan perfect op de manier die ik aangaf meerdere foto's tegelijkertijd bijsluiten.

Wanneer de map afbeeldingen geopend is duw je VOOR JE BEGINT TE SELECTEREN op je CTRL-toets, dan klik je de gewenste foto's één per één aan.

Als de foto's geselecteerd zijn klik je in het selectievenster op 'openen' (CTRL mag los na het selecteren) en al de foto's worden probleemloos in één keer toegevoegd als afzonderlijke bijlagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bedankt voor de uitleg ;-)

Het rare is wel dat ik ook al een geruime tijd WLM gebruik en vroeger géén last had van Sky Drive en nu plots "verschijnt" deze wel. Raar toch, nee?

En nog een klein vraagje: vroeger rechtsklikte ik op een afbeelding om deze als bureaublad in te stellen. Hoe doe je dát dan in Sky Drive???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat gewoon naar je map 'afbeeldingen', je zoekt de afbeelding die je als bureaubladachtergrond wil instellen, klikt daar met RECHTS op en dan kan je kiezen voor 'als bureaubladachtergrond instellen'...

Leuke gratis bureaubladachtergronden vind je onder andere hier : ( New Desktop Wallpapers : Jootix wallpapers ), in verschillende categorieen...xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb dit alles dus gedaan en...

Via mail is het gelukt.

Maar voor dat bureaublad lukt het mij de foto verdeeld op het volledige scherm erop te krijgen op de vaste pc maar niet op de laptop...

Op de laptop zit ik wel met HP Mediasmart in hoeverre dat er iets mee te maken heeft.

Het gaat hem op beide pc's over één en dezelfde foto he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.