Ga naar inhoud

beeld is vergroot / ATI verwijderd


tedgil

Aanbevolen berichten

ik heb per ongeluk ATI catalyst install mngr verwijderd :embarassed:(versie 3.0758.0)

sindsdien is mijn beeld anders, groter dus, te grote letters enzo

als ik het goed begrijp heb ik de driver van mijn grafische kaart verwijderd

op de site van ATI vind ik dat prog niet, of ik moet ervoor betalen (was zo geinstalleerd en heb disc niet)

hoe kan ik dit oplossen?

thxalot

win7pro

64bits

asus A52

standard vga adapter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke grafische kaart van ATI zit er in je systeem?

Weet je dit niet voer dan even onderstaande uit dan zoeken we even de driver op.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er achter die A52 nog een letter combinatie?

Van de A52 serie zijn er redelijk wat mogelijkheden dus vandaar de vraag.

Onderaan de laptop heb je normaal een sticker waarop je het hele type nr kunt terug vinden.

Probeer eens via systeemherstel terug te gaan naar een datum van voor het probleem is opgetreden.

Als dat niet werkt dan heb ik de exacte gegevens nodig die ik je eerder vroeg.

aangepast door Jean-Pierre
Edit
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net de beeldscherminstellingen aangepast en op 1024x768 gezet. Nu is de tekst en beeldgrootte weer goed.

Al is mijn beeld nu toch nog niet optimaal, het is wat horzizontaal 'uitgerokken'... (instelling staan dus op vierkant scherm waarschijnlijk)

ik vermoed dat die ati mngr een soort beheersprog is voor mijn driver, waardoor mijn instellingen verwijderd zijn, klopt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.