Ga naar inhoud

Bestand exporteren naar Excel 2003


DellPC

Aanbevolen berichten

Ik heb een programma geïnstalleerd op mn computer waarin grafieken en data kunnen worden weergegeven van metingen.

Deze getallen en cijfers kunnen ook geëxporteerd worden naar excel maar dit werkt enkel met excel 2003. Ik heb office 2007 geïnstalleerd en heb al een aantal keer excel 2003 viewer gedownload maar alle keren loopt dit programma vast omdat het probeert te openen met excel 2007. Wat kan ik hieraan doen? Er is ook geen optie te vinden in het programma om het met een ander programma te openen.

Ik slaag er verder ook niet in nog een versie excel 2003 te downloaden.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excell 2003 kan niet apart gedownload worden. Het maakt deel uit van het pakket Office 2003.

Als je een installatiecd hebt van office 2003 kan je wel enkel excell installeren door bij de installatie alle andere office onderdelen uit te vinken of uit te schakelen.

Kan je het bestand nog in andere formaten (csv of xml bvb) exporteren?

Excell kan deze formaten ook lezen of importeren en dan ben je niet meer gebonden aan Excell 2003.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt inderdaad niet om het apart te downloaden maar ik dacht dat ik met de viewer genoeg zou gehad hebben.

Ik ken niet direct iemand die nog een installatiecd zou hebben van office 2003, als ik er niet uitgeraak zal ik zeker verder moeten gaan zoeken.

Het bestand dat met het programma werd gemaakt is enkel met extensie .mes

Het is onmogelijk om andere te selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet er nog iemand een mogelijke oplossing voor dit probleem?

Is het bv mogelijk om excel 2007 even op 'non actief' te zetten en dan automatisch bestanden door 2003 te laten openen?

Ik heb ook gevonden dat het mogelijk is om bepaalde extensies te verbinden met een bepaald programma maar .mes staat er jammer genoeg niet tussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.