Ga naar inhoud

problemen met muis


odil

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een muis van microsoft nu ongeveer 5 maanden oud en sedert een week heb ik er problemen mee. Bij het opstarten van de laptop gaat het scrollen moeilijk, je moet 20x aan het wieltje draaien om 1 cm te zakken op een pagina, na het heropstarten werkt hij terug normaal en kan je dan ook terug 3 regels per draai zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is de lens vuil. Draai muis om en kuis met een wattenstaafje de lens.

Natuurlijk kan de batterij ook bijna op zijn.

Raar, maar malware kan ook de oorzaak zijn dat een muis raar begint te doen. Volg daarom misschien onderstaande procedure:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lens in niet vuil en ik heb het enkel bij de eerste keer dat ik de laptop opstart, dan moet ik hem nog eens heropstarten en dan werkt de muis terug normaal.

Malware zal het niet zijn want ik heb onlangs nog mijn hijackthis laten nazien hier.

Batterij had ik ook aan gedacht en die is 3 dagen geleden vervangen maar zonder resultaat.

Ik heb het simpel opgelost, muis in de vuilbak en ik heb een nieuwe gehaald daarnet. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.