Ga naar inhoud

Dlink DWA 140 driver voor Ubuntu (Linux)


Aanbevolen berichten

Als antwoord op de post van Stevisoft , De draadloze stick is Dlink DWA 140 , en ik heb de beta driver voor Linux gedownload en uitgepakt met Windows Vista en ga hem nu op een stick zetten en overbrengen op de pc met Ubuntu , ik laat gauw iets weten of het gelukt is . De beta is wel al van 2008 ! dus niet verder ontwikkeld . ;-)

Bedankt Stevisoft

Link naar reactie
Delen op andere sites

De driver voor Linux " tar.gz " doosje uitgepakt en dan vanalles geprobeerd maar installeren doet het niet .

Systeembeheer /Beheer /maar dan Synaptic dat is er niet . en in Toepassingen OK maar /Installeren/ verwijderen vind ik ook niet .

Nu is hij even aan de kabel en 270 MB aan het downloaden . Ik ga nu zoeken naar het GDebi_pakket-installatie op het NET met andere pc .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Driver rechtstreeks gedownload en hij is geinstalleerd maar het werkt niet . De stick knippert en er staat een icoontje dat hij voor 70% werkt maar als ik ga kijken zie ik dat hij een snelheid ! heeft van 1Mb/s dat kan dus niet dat moet minstens 100Mb/S zijn en Firefox werkt ook niet ,alleen als ik de kabel aansluit .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.