Ga naar inhoud

windows xp opstarten via cd rom werkt niet


Gast opavormerij

Aanbevolen berichten

Gast opavormerij

kan ik dan wel opstarten met deze cd,,met andere cd gaat dat niet als ik pc opnieuw opstart..

Of moet ik de cd opstarten nadat windows is opgestart?

---------- Post toegevoegd om 16:39 ---------- Vorige post was om 16:39 ----------

dit gaat om een acer pc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast opavormerij

ik hoop dat het dan wel lukt,,ik kan dus zie bericht 13.13 niet de toets 2 indrukken om verder te gaan met opstarten via de cd..

kan dat wel met dit progamma dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast opavormerij

ik heb de c:\schijf geformateerd.

ik ben al een stuk verder,kan nu windows xp pro installeren maar als die geinstalleerd is start de pc opnieuw op en dan krijg ik in beeld f1 resume om door te gaan..en dan begint die weer opnieuw met de installatie..wat nu?

---------- Post toegevoegd om 18:00 ---------- Vorige post was om 17:47 ----------

schijf geformateerd.

Windows aan het instaleren,maar bij het opnieuw opstarten krijg ik f1 to resume en daar druk ik dan op en begint de instalatie weer opnieuw? wat doe ik verkeerd????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vindt je de handleiding voor de installatie.

Als je windows eenmaal aan het installeren is zal de pc wel eens herstarten, dan mag je niet meer op een willekeurige toets drukken.

Zoals op je scherm kan verschijnen.

Ook na de installatie als je pc opnieuw opstart moet je niet meer drukken op een willekeurige toets om op te starten vanaf je cd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast opavormerij

ik heb een gedeelte met bad sectors geblokkeerd van de schijf,en ben nu de xp opnieuw aan het instaleren..op de overige ruimte..heb nu nog twee partities in plaats van 3 maar dat is niet zo erg..als het gelukt is mail ik nog ff..bedankt alvast voor alle geweldige hulp..

groetjes OPA...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.