Ga naar inhoud

Drive E not found


coddict

Aanbevolen berichten

Bij mijn weten kun je enkel op een uitgebreide partitie een logisch station aanmaken.

Een uitgebreide partitie kan een of meer logische stations bevatten. Logische stations werken net als primaire partities. Het enige verschil met een primaire partitie is dat logische stations niet kunnen worden gebruikt om een besturingssysteem te starten.

Normaal maakt Windows eerst 3 primaire partities aan, als je dan meer partities maakt wordt dit een uitgebreide partitie waarin je dan logische stations kunt aanmaken.

Zal voor de zekerheid het proberen uit te zoeken hoe het nu precies in mekaar zit.

Het besturingssysteem waar waar je deze info voor nodig hebt is toch Windows 7??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij mijn weten kun je enkel op een uitgebreide partitie een logisch station aanmaken.

Een uitgebreide partitie kan een of meer logische stations bevatten. Logische stations werken net als primaire partities. Het enige verschil met een primaire partitie is dat logische stations niet kunnen worden gebruikt om een besturingssysteem te starten.

Normaal maakt Windows eerst 3 primaire partities aan, als je dan meer partities maakt wordt dit een uitgebreide partitie waarin je dan logische stations kunt aanmaken.

Zal voor de zekerheid het proberen uit te zoeken hoe het nu precies in mekaar zit.

Het besturingssysteem waar waar je deze info voor nodig hebt is toch Windows 7??

ja maar kan ik nou niet gewoon verder met wat ik wilde doen? ik had drive E nodig voor vegas en die heb ik nu. het maakt toch niet uit dat het een primaire partitie is?

---------- Post toegevoegd om 23:31 ---------- Vorige post was om 23:23 ----------

zal ik anders de E partitie delen in 2 partities. Dan heb ik er 4. Nu heb ik er 3 en jij zei dat 3 partities standaard is door windows

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb C , E , en een recovery C als harde schijf

en F en G als DVD ROM

Uit een eerder bericht dat je hier in dit topic poste maak ik op dat op je eerdere schijf D mappen stonden die je gekopieerd zou hebben naar je C schijf.

Wat staat in deze mappen? Als je er niets in terug kunt vinden ga dan Via Start/Configuratiescherm en klik daar op mapopties en ga naar het tabblad Weergave.

1298485919-250.png

Controleer hier of onder Verborgen bestanden en mappen >> Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven is aangevinkt klik op Toepassen en bevestig met OK

Kijk dan eens of de map die je van je D schijf hebt gekopierd naar je C schijf nog leegis voor alle zekerheid.

Bij mij geeft de map Windowsimagebackup ook aan dat deze leeg is maar als je deze niet meer hebt kun je misschien geen systeemkopie terugzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

foto5xj.th.jpg

De rood geselecteerde bestanden heb ik gekopierd en geplakt van D naar C. Het waren plugins van firefox en bm_verify bestandje. Zoals je kunt zien heb ik de datums blauw gemarkeerd. Dat zijn de datums van vandaag. Is dit het wat je wilde weten?

ps : ben eventjes douchen kom zo weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het volgende proberen.

Verwijder het volume wat je al eerder gedaan hebt. Rechts klik dan op de niet toegewezen ruimte

Maak dan een partitie aan en geef een grootte op van ongeveer de helft van de ruimte waarover je beschikt. Geef dit station de schijfletter D.

Klik dan op de resterende niet toegewezen ruimte en kijk dan of je een uitgebreide partitie waarin je een logisch station kunt aanmaken kunt selecteren en kies dan voor de schijfletter E.

Ik zou het station D opnieuw aanmaken en de bestanden terug kopiëren naar je net aangemaakte D schijf om eventueel problemen met deze bestanden te vermijden.

Mocht een programma ze om één of andere reden nodig hebben!!

Benieuwd of het je lukt met Sony Vegas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het volgende proberen.

Verwijder het volume wat je al eerder gedaan hebt. Rechts klik dan op de niet toegewezen ruimte

Maak dan een partitie aan en geef een grootte op van ongeveer de helft van de ruimte waarover je beschikt. Geef dit station de schijfletter D.

Klik dan op de resterende niet toegewezen ruimte en kijk dan of je een uitgebreide partitie waarin je een logisch station kunt aanmaken kunt selecteren en kies dan voor de schijfletter E.

Ik zou het station D opnieuw aanmaken en de bestanden terug kopiëren naar je net aangemaakte D schijf om eventueel problemen met deze bestanden te vermijden.

Mocht een programma ze om één of andere reden nodig hebben!!

Benieuwd of het je lukt met Sony Vegas

ik ga het meteen proberen

---------- Post toegevoegd om 00:25 ---------- Vorige post was om 00:22 ----------

DASLE je bent geweldig man echt super bedankt ik heb nu 100gb aan D en logische partitie E van 98gb. nog 1 vraag heb de oorspronkelijke bestanden van C terug in D gezet (gesleept) en heb ze uit C verwijderd. Kan ik nu mijn prullenbak legen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.