Ga naar inhoud

Geluidsprobleem na installeren videokaart


chivas

Aanbevolen berichten

Ik heb pas een nieuwe grafische kaart gekocht (NVIDIA Geforce 210)

Sinds ik die heb geïnstalleerd werkt mijn geluid niet meer

Speccy nieuw: http://speccy.piriform.com/results/eUiy3qxqzZK5FeqTIAY6i97

Speccy oud: http://speccy.piriform.com/results/BnN2a7yIxo7y4vLSdEYSVdc

De SoundMAX Integrated Digital HD Audio is dus vervangen door NVIDIA audio. Ik heb hiervan de laatste drivers gedownload via apparaatbeheer, ook nog eens de laatste drivers van de videokaart in zijn geheel.

Bijgevoegd een printscreen dat de computer mijn boxen niet ziet (heb ze al eens uitgetrokken en terug ingestoken...)

Op de website van de luidsprekers speedlink vond ik het volgende: U hebt alleen een stuurprogramma nodig voor de geluidskaart van de pc; dat stuurprogramma staat op de website van de fabrikant van de geluidskaart.

Dus heb ik de NVIDIA drivers verwijderd via apparaatbeheer, ging ik naar de HP site: heb mijn computer gezocht (ik ben echt heel zeker dat ik de juiste heb genomen) en de driver voor geluid gedownload maar daar kreeg ik foutmelding unable to compare versions aborting en this operating system is not supported by this software.

waar moet ik nu gaan beginnen? :hmpf:

post-25107-1417704324,3556_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, voor de zekerheid net nog eens gedownload maar er komt dus op: unable to compare versions, aborting.

Ik heb net trouwens ook gemerkt dat ik soundmax via configuratiescherm nog niet eens verwijderd krijgt 'the file c:\windows\devsetup.exe is missing'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je dient eerst met de rechtermuisknop op het bestand te klikken en dan kies je waar je wilt zetten.

Ga naar de map en dan met de rechtermuisknop op setup.exe klikken.

Ja en dan uitvoeren als adminstrator en dan opent er een installatiescherm wat die foutmelding geeft :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.