Ga naar inhoud

Installeren van Windows 7


Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi

Ja, klopt helemaal , het is inderdaad niet normaal maar als ik dit niet doe, kan ik ook niet verder , met het installeren gaat het prima zoals het moet , tot het moment dat hij moet herstarten voor het tweede gedeelte te installeren, en

dan geef de PC weer dezelfde foutmelding, Fout tijdens het laden besturingssysteem.????

Verder kom ik niet....en dan moet ik weer opnieuw beginnen , het heeft eigenlijk geen nut om opnieuw

te beginnen want telkens geef de PC dezelfde fout aan.

Groet

Hawkwind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je deze foutmelding krijgt bij de installatie van zowel windows 7 als xp dan ligt het probleem waarschijnlijk bij je bios die de grootte van de harde schijf niet goed kan vaststellen. Een update van het bios kan die probleem oplossen.

Welk moederbord heb je of weet je de leverancier van het bios?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jurgen

Het opstart beeld van de PC geef deze aan ASUS P4P 800 S-X , ik weet niet of dit het moederbord is.

Bedankt alvast

Hawkwind

---------- Post toegevoegd om 11:35 ---------- Vorige post was om 11:28 ----------

Hoi Jurgen

Onderaan in de bios staat deze gegevens , V 02.54 ( C ) Copyright 1985-2003 American Megatrend Inc.

Gr,

Hawkwind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jurgen

Ik heb wat gegevens opgezocht voor een update van het bios, dat is wel best heftig..

Gaf ook aan dat de harde schijf is gewisseld voor een grotere is het ook noodzakelijk om te updaten.

En inderdaad is er jaren geleden een grotere schijf ingezet van 200 GB....

Maar toen hebben we er nooit problemen mee gehad.

De inhoud van de harde schijf moesten we wissen wegens een virus.,

Is het mogelijk om weer een kleinere schijf in te zetten....????

Groet

Hawkwind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jurgen

Ik heb inmiddels een 40 gb schijf geregeld, zal ik binnenkort ontvangen.

Dus dezelfde grote toen hij vervangen werd door een 200 GB schijf...

Ik heb nog wat opgezocht wat betreft de moederbord.= een Yetway V266B bord.

Processor is een AMD ATHLON XP1700.

Werkgeheugen 256MB DDR PC266

Ik hoop dat het met 40 GB schijf opgelost is.

Bedankt voor de hulp.!!

Met vriendelijke groet

Hawkwind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verander na de installatie (en voor het opnieuw opstarten), de bootvolgorde in de BIOS.

Waarschijnlijk staat je cd-rom speler nu boven de HDD.

Bevat je harde schijf fouten? Ze is toch juist gepartioneerd? Is het een propere installatieschijf (zonder krassen), enz...

Het kan misschien ook te maken hebben met het geheugen. 256MB RAM is VEEL TE WEINIG voor Windows 7 en misschien daarom dat het niet geladen kan worden?

http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows7/products/system-requirements

Steek eens minimaal 1 GB RAM Geheugen en kijk of het probleem zich nog voordoet.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.