Ga naar inhoud

kan geen video's meer kijken op youtube


angeke

Aanbevolen berichten

kan geen video's meer bekijken op youtube ,heb wel geluid maar geen beeld.

scherm blijft zwart.

weet er iemand raad voor dit probleem ?

als ik op popout klik ,krijg ik wel de video te zien ,maar dan in een ander venster.

aangepast door angeke
Link naar reactie
Delen op andere sites

de tips gelezen ,maar ik heb explorer 8

wel onder het video venster kan je klikken op een popout naast expand en full screen, als je op popout klikt krijg je dan de video te zien in een ander venster. dan krijg ik het wel te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey angeke,

Ik had dat probleem ook. Dat is inderdaad zeer vervelend.

Youtube heeft onlangs nog wat aanpassingen doorgevoerd en hun nieuwe video player zou gebruik maken van de zogenaamde 'StageVideo API'. In sommige gevallen kan dat problemen geven.

Ik vermoed dat ze bij youtube al wel een oplossing aan het uitzoeken zijn, maar wanneer die er komt weet ik natuurlijk niet.

Een tijdelijke oplossing is om de hardware versnelling uit te schakelen van je flashplayer.

Stap voor stap:

1) ga naar youtube.be

2) ga naar een kanaal (bijvoorbeeld: YouTube - Kanaal van YouTube )

3) start het filmpje (druk op play) [ter informatie: normaal kan je wel filmpjes kijken vanaf de uploader zijn/haar kanaal]

4) klik rechtermuisknop op het filmpje (terwijl het speelt) en ga naar 'instellingen'

5) dan verschijnt er een klein venstertje met de tekst 'Hardwareversnelling inschakelen'. Vink dit uit.

Probeer dan nog eens naar een gewoon filmpje te gaan op youtube (niet op een kanaal).

Hopelijk werkt dit ook voor jouw ;-)

In de toekomst kan je dan op dezelfde manier de hardware versnelling terug inschakelen...nadat ze het probleem hebben opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.