Ga naar inhoud

Intel GM45 Rev:A01 weigert te installeren


Aanbevolen berichten

Net m'n notebook teruggekregen van de Dell-monteur, deze keer met het advies om Vista te installeren vanaf de bijgeleverde discs. Dus, na XP aan de kant gezet te hebben, werd Vista geïnstalleerd. XP werd netjes in de Windows.old map geschoven, en Vista ging z'n gang.

Daarna begon de ellende eigenlijk.

Drivers leken het te werken, maar nu wil World of Warcraft niet meer vanuit full-screen alt-tabbed; dat werkt alleen nog als ik op Windowmized-Maximzed speel, wat FPS vreet.

Hoe dan ook, ook Winamp doet raar; als de computer bezig is begint te muziek te ruizen / klagen, alsof er aan de AUX kabel getrokken of geduwd wordt.

Maar het grootste probleem is de CPU: de driver op de bijgeleverde driver-cd weigert te updaten, met de tekst "Dit systeem voldoet niet aan de minimale vereisten voor de installatie van de software" in een foutmelding.

Wat dus inhoud dat Winamp, WoW, en waarschijnlijk de hele computer gewoonweg zonder CPU driver aan de slag proberen te gaan.

Ook de versie die van Dell.com gedownload is geeft precies dezelfde fout (het is dan ook precies hetzelfde bestand, dus hij is wel up to date).

Enig advies, want dit begint echt verschrikkelijk op m'n zenuwen te werken; muziek loopt niet lekker, en WoW gaat ook niet meer van harten.

Hoe dan ook, ik gebruik momenteel een Dell Vostro 1720 Notebook. Enig advies is zeker welkom, want ik kom hier zelf niet uit en sta alweer voor een probleem met deze notebook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.