Ga naar inhoud

schuifregelaar (touch) zit vast.


Cvrler

Aanbevolen berichten

Geachte moderator/leden;

Een kennis van mij heeft van een HP Pavillion Entertainment PC (laptop), de schuifregelaar voor geluidssterkte vast/werkt niet. Het is een touch systeem.

Opvallend is dat de touch knop voor het aan/uit schakelen van de Wi-Fi verbinding ook niet kan schakelen. Het lijkt er op dat ergens dat touch systeem is gelockd.

Is er misschien een functie toets om dat touch systeem aan/uit te doen?

Kan het middels de besturingssoftware aan/uit gezet worden? (Windows Vista)

Ik kom er met de handleiding in ieder geval nog niet uit.

Weet iemand toevallig hoe je dit kunt oplossen?

M.v.g.

Cvrler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan: Dasle;

Het besturingssysteem is Vista.

Apparaatbeheer zal ik tzt nazien. Ik beschik op dit moment niet over de laptop, dat wordt woensdag as.

Kunt U op voorhand, aangeven wat ik kan verwachten in apparaatbeheer en hoe daar mee te handelen?

(Ik heb telefonisch het modeltype nagevraagd. Bij nazien op de website van HP, twijfel ik aan de juiste weergave. Ik zie daar wel de dv6-1170ed. Verder drukt men zich daar uit in termen als: "dv6-1100 serie")

Cvrler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij nazien op de website van HP, twijfel ik aan de juiste weergave. Ik zie daar wel de dv6-1170ed.

Ja bij het zoeken kwam ik er ook achter dat het type niet helemaal kon kloppen.

Waarschijnlijk is het idd dv6-1170ed

Aan: Dasle;

Het besturingssysteem is Vista.

Sorry ik had men vraag anders moeten formuleren, Vista had je reeds vermeld en ik bedoelde dan eigenlijk of er een 32bits of 64bits Vista word gebruikt.

In het bovenstaande bericht van clarkie vind je reeds de driver en de handleiding.

Volgens de systeemvereisten op de site van HP zou de driver zowel voor de 32 als de 64bits Vista geschikt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan: Clarkie en Dasle;

Ik weet het (nog) niet zeker of het een 32 of 64 bits is. Woensdag zie ik de machine weer en zal dan navragen of hij opnieuw is geinstalleerd. De handleiding kende ik al, maar wat ik mis is of die touch-balk (juist boven de functie toetsen) op wel of niet op slot gezet kan worden met bvb een Fn toets.

In iedergeval zal ik de driver installeren als er van herinstallatie sprake is en dan zien wat het effect is.

In iedergeval bedankt tot zover, laat deze discussie maar even open staan, dan kom er woensdag op terug.

MvG, Cvrler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan: Clarkie en Dasle;

Er was geen sprake van herinstallatie en de handleiding is niet toereikend.

Ik zal -indien nodig- via configuratiescherm de wifi verbinding uitschakelen.

Verder maar eens een computerwinkel binnen lopen om te zien of daar toevallig iemand is die iets weet.

Het model is kennelijk al uit de collectie.

Helaas was de helpdesk van HP-nederland niet bereid te helpen. Ik kwam niet verder dan een doorverbinding-> en een antwoordautomaat die mij vertelde dat ik maar een CD van 20 euro moest kopen.(?)

Ik kan dus niet zeggen dat het is opgelost, maar wat mij betreft kan deze discussie worden gesloten.

MvG Cvrler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.