Ga naar inhoud

video kaart geen direct 3d


gerdeper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

We zijn dit topic inderdaad niet vergeten hoor maar het is een moeilijk geval en let ook dat we hier allemaal vrijwilligers zijn die ook nog een persoonlijke agenda hebben na te leven helaas.;-)

Maak de pc kast eens open en kijk eens of er een grafische kaart in zit. (zie bijlage voor een voorbeeld van hoe die er ongeveer kan uitzien)

Als dat zo is kijk dan eens op die kaart of er daar een MERK en een TYPE opstaan en geef die dan eens door in je volgende bericht.

Vraag eventueel aan de persoon van wie je hem kocht of hij je kan zeggen of er al dan niet een aparte grafische kaart in zit (en of hij het merk en type kan melden) als je de kast zelf niet wil open maken.

post-8298-1417704356,9096_thumb.jpg

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

post-25606-1417704360,4656_thumb.jpg

Het enige kaartje dat ik kan zien is de audio kaart. Zo ziet het eruit, alle slots zijn leeg.

Probleem opgelost dus? Nieuwe grafische kaart kopen lijkt me?

En excuses voor de te snelle conclusie, maar ik dacht 3 dagen geen reactie, dan vergeet het maar.

Alle begrip voor het vrijwilligerswerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.