Ga naar inhoud

Dvd Flick wil geen enkele ondertiteling aanvaarden voor film.


Joel

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen , Ik heb op verschillende websites verschillende ondertitelingen gedownload voor een film die ik op dvd wil branden. Ik heb dit nogal gedaan en nooit problemen mee gehad. Nu wil Dvd Flick geen enkel van de gedownloade ondertitels en bestanden aanvaarden. Ik heb al op elke website voor ondertitels bestanden gedownload en die proberen in te voegen bij Dvd Flick. RAR-bestanden, ZIP-bestanden, SRT-bestanden, noem maar op, ik heb het geprobeerd. En de vorige keren was dat altijd perfect gelukt met de gedownloade ondertitelingen van diezelfde websites ! Nu zegt Dvd-Flick plots dat de gedownloade bestanden ofwel corrupt zijn, of krijg ik de melding dat Dvd-Flick alleen textuele bestanden aanvaard. Geen grafische ... :dong:

Ik dacht dat ondertitelingen toch wel in eerste instantie textueel zijn ... En zeker die die ik heb gedownload. Daar zaten toch zeker textuele tussen. En daarbij ... Waar doen die eigenlijk zo moeilijk over ??!!! ondertitelingen zijn ondertitelingen !!! En alleszins als het voor de desbetreffende film is ... :mad::banghead:

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of wat er aan de hand is ? :withstupid:

Weet iemand de oplossing voor dit verschrikkelijk idioot probleem ?

Met wat voor onnozeligheden je allemaal problemen kunt hebben de dag van vandaag !!! :withstupid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo kweezie wabbit ,

Bedankt om te reageren op mijn noodkreet ! Want zoals je weet ... :withstupid:

Hmmm ...

Echt wel teveel om op te noemen ! Noem een site op het internet waar je Nederlandse of zelfs Engelse subtitles kunt downloaden voor gelijk welke film, ik ben daar geweest en heb ze gedownload voor die specifieke film. Ik begrijp er niets van want vroeger is het mij altijd gelukt om de ondertitelingen van de desbetreffende websites in te voegen.

De film heb ik gedownload op Isohunt met en van U-torrent. :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joel reageerde op het sluiten van deze discussie met een scheldtirade aan mijn adres in een open discussie.

Dit is een flagrante schending van de forumregels en in overleg met het ganse team van medewerkers, moderators en admins werd besloten Joel te bannen van het forum.

Ook voor deze discussie was de beslissing unaniem: ze blijft gesloten wegens het vermoeden van illegaal filmmateriaal.

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.