Ga naar inhoud

draadloos maken


Carin2310

Aanbevolen berichten

Hoi hoi..ik heb een Compaq presario CQ60 laptop..windows vista..nu wil ik mijn laptop draadloos maken maar krijg dit niet voor elkaar..ik heb KPN laten komen en deze kon mijn laptop ook niet draadloos krijgen..hij zei dat er ergens een blokkade in mijn pc zit die draadloos belemmerd..nu internet ik dus via de kabel..kan iemand mij helpen om mijn laptop toch draadloos te krijgen?! :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi clarkie..waar kan ik die firewall uitzetten dan?! die medewerker van KPN zei dat het niks met mn abonnement te maken heeft maar met mn laptop zelf..hij heeft echt van alles geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar..het zit in mn pc zelf zei hij..en ben nogal een leek dus hoop dat jullie me kunnen helpen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Beveiliging en klik vervolgens op Windows Firewall.

Klik op Windows Firewall in- of uitschakelen. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Klik op Uitgeschakeld en vervolgens op OK.

Indien daar een andere firewall aanwezig is of aan staat zet die dan uit.

Misschien dat je een firewall hebt via een antiviruspakket zoals norton of andere.

Of gebruik je een van deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van alles geprobeerd..firewall uitgezet..opnieuw opgestart..maar krijg em maar niet draadloos..ik snap er niks van..denk dat ik maandag maar even naar een internetwinkel ga om na te laten kijken want ben nogal een leek op dit gebied..bedankt iig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.