Ga naar inhoud

Printer probleem


Taniavb

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen ;-)

Ik zit met een probleem ivm printer.

Ik had een HP psc 1210 printer en omlangs begon hij na 1 blad uitprinten te blokkeren.

Ook was de afdrukking net alsof alles dubbel was.

Ik dacht dat er evt een blad uitgetrokken was tijdens het printen en vermoedde dat hij stuk was. Vandaag zijn we een nieuwe Brother DCP J715W gaan kopen en wat blijkt.....

na alles geinstalleerd te hebben deed hij net het zelfde als mijn 1 ste printer.

Ik dacht dit kan toch niet????? Is er ergens een probleem met mijn pc??? Ik werk met een Medion Pentium® dual-Core CPU onder Windows Vista. Is er iemand die me kan helpen?

Mercikes Tania

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brother is verbonden met usb en heb maar nadat het probleem hem weer voor deed de andere printers verwijderd :-(

---------- Post toegevoegd om 20:22 ---------- Vorige post was om 20:10 ----------

Dit staat bij apparaatbeheer

Beeldapparaten en scanners

Brother DCP -J715W

USB Video apparaat

Xerox WorkCentre Pro scanner

Xerox WorkCentre Pro scanner 2

Xerox WorkCentre Pro scanner 3

Xerox WorkCentre Pro scanner 4

Xerox WorkCentre Pro scanner 5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar apparaatbeheer en kijk of er nog een printer voorkomt in het lijstje met apparaten.

Als dit zo is, klik er dan op met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Laat ook de bestanden van de schijf verwijderen indien dit gevraagd wordt.

Doe dit voor alls printers in het lijstje.

Gebruik dan CCleaner en herbegin de installatie van de printer zoals aangegeven in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila, heb alles gedaan zoals je het vernoemd hebt en printer loopt idd niet meer vast.

Het dubbel printen is wel niet verbeterd maar wel verslecht, denk niet dat het aan de printer kan liggen want hij is nieuw.

Hoop dat je mij geen zaaaaaaaag vind :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.