Ga naar inhoud

bureaublad problemen


EssiePee

Aanbevolen berichten

Heb al een tijd problemen met mijn bureaublad. Bij het opstarten van de computer gaat het goed maar na een paar minuten verdwijnt mijn hele bureaublad en ook de taakbalk. Ik heb van alles geprobeerd, het systeem terug zetten naar een eerdere datum waarop er nog geen problemen waren en schijfopruiming en via internet: geschiedenis wissen, cookies verwijdert. Niets helpt, even heeft de schijfopruiming geholpen maar na een tijd doet het probleem zich weer voor. Wie kent dit probleem en hoe los ik dit op? Ik had dit probleem eerst op mijn oude computer nu heb ik pas een nieuwe gekocht en weer hetzelfde probleem, ik kan er ook niet achter komen door welk programma dit komt.

Bij voorbaat hartelijk dank,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik wil jullie bedanken voor alle oplossingen, ze hielpen echter niet, maar ben er wel uitgekomen, het bleek een programma te zijn wat gekoppeld was aan een ander programma, iets wat je op het eerste gezicht helemaal niet zag. Na veel gedoe heb ik het er uit kunnen gooien en ben nu helemaal van het probleem af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.