Ga naar inhoud

probleem gdata en spyware doctor


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

sorry voor de late reactie !!!!!

het is inmiddels opgelost doordat ik spysweeper gekocht gekocht heb,ik heb van spyware docter een trialversie geprobeerd en gdata toonde sporen van adaware !!!! ik had tevens miserie met mijn serienummer van spywaredocter...slecht programma dus antispyware docter...dus probleem is opgelost,maar ik zou graag eens willen weten wat er mis was met spyware docter ( ik heb tevens een boze mail verzonden naar de keten waar ik het software gekocht heb,want ruilen of mijn geld terug eisen kon niet meer....om in de toekomst vergissingen of andere slachtoffers te voorkomen heb ik de keten laten weten '(via het verzonden mailke ) dat ze beter zouden erbij vermelden dat gdata en spywaredocter niet samengaat ( of omgekeerd ),maar helaas luisteren ze niet naar mij :-(...groetjes anatool !!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

GData zegt niet dat er anti-malware en anti-spyware modules in hun producten zitten maar GData gaat wel verder dan de meeste virusscanners.

En er zijn ook gratis anti-malware en anti-spyware programma's die minstens even goed werken als spyware doctor antisspyware en die geen problemen geven met andere programma's.

MBAM (Malwarebytes Anti-Malware) bij voorbeeld is heel goed en heeft een gratis versie.

Met de betalende versie kan je scans plannen en met de gratis versie kan dit niet maar kwa werking en detectie zijn ze identiek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.