Ga naar inhoud

ISA 2006 server


vionix

Aanbevolen berichten

Voor mijn eindwerk ben ik van plan een klein netwerk te maken met ISA server 2006. Daarvan zou ik een proxyserver en een firewall willen implementeren. Nu dit is de eerste keer dat ik zoiets ga doen en zou wat extra hulp kunnen gebruiken. Ook zou ik een mailserver implementeren die zich in een DMZ bevindt. Nu mijn probleem is dat ik hier niet echt duidelijke en volledige guides van vind.

Verder zou ik ook url filtering, greylisting en VPN willen implementeren in het netwerk. Een hele boterham ik weet het.

Dus moest je mij hiermee kunnen helpen of heb je zelf al ervaring mee mag je het altijd met me delen. Kijk er naar uit om er aan te beginnen maar eerst mijn informatie bijeen zoeken zodat ik op een zo efficiënt mogelijke manier aan kan beginnen.

Het netwerk wordt trouwens gemaakt in VMware.

Bijkomende vragen of opmerkingen? Share maar. =)

Mvg

Vio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met reacties dat ik heb verkregen op andere fora zal ik hoogstwaarschijnlijk overschakelen op Forefront. Opvolger van ISA 2006. Danku voor die ene handleiding. Was iets goed geweest. Nu dus op zoek naar documentatie en informatie over forefront.

Deze wordt mijn setup.

tempm.png

aangepast door vionix
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.