Ga naar inhoud

Goede gaming pc?


Aanbevolen berichten

Ik heb hier al een tijdje geleden gevraagd wat voor'n gaming pc ik kan maken met een budget van €600(iets meer of minder). Ik ga hem zelf assembleren en windows 7 heb ik hier al liggen. Ik ga hem in de mei-vakantie in elkaar zitten en voor die tijd dus bij azerty bestellen.

Mijn uiteindelijk resultaat met behulp van broer is dit:

Azerty

Het werkt allemaal met elkaar en ziet er goed?

Mensen die nog opmerkingen hebben? en mij kunnen vertellen wat ik ongeveer van deze pc kan verwachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik raad deze harde schijf aan: spinpoint

en dit moederbord: ASRock 870 extreme 3 dit moederbord is goedkoper, heeft usb3.0 en geen interne videokaart die voor problemen zouden kunnen zorgen. (zoals ik al aan gaf het zou kunnen het is dus niet zeker dat de interne videokaart op de 880G extreme 3 moederbord voor problemen zorgt)

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

vraagje waarom zon dure kast? persoonlijk zeg ik neem zoiets: MS-Tech LC05b of Cooler Master Sileo 500

bij deze kasten zit al een voeding van 500 watt en zijn goedkoper.

PS de reden waarom jij zon dure kast zou nemen zou kunnen zijn omdat je dan meer uitbreidings mogelijkheden hebt en betere luchtstroom of niet?

---------- Post toegevoegd om 23:25 ---------- Vorige post was om 23:11 ----------

ik zit net even te kijken naar je vorige berichten, hierdoor zie ik dat ik de verkeerde harde schijf door had gegeven in een eerder bericht. ik zie ook dat wij de 880G extreme 3 aanbevolen, maar waarom kan ik mij niet herinneren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind inderdaad een goede luchtstroom belangrijk maar ik zit inderdaad ook al te twijfelen om die Cooler Master Sileo 500 te nemen. Is inderdaad goedkoper omdat er al voeding inzit.

Maarja de CM 690 II advanced heeft wel weer meer mogelijkheden. Dus dat is een optie waar ik nog even over na zal denken.

en waarom die 880G extreme 3 weet ik ook niet meer precies.

en deze harde schijf is verder wel goed?

En wat kan ik van de prestatie van deze pc verwachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de videokaart zou alles goed moeten kunnen draaien momenteel (heb hem zelf ook maar van andere fabrikant en ben nog niks tegen gekomen wat ik niet kon draaien), de processor is wel goed en zul je denk ik ook niet veel problemen mee hebben, het moederbord wat ik je aanraad heeft genoeg uitbreidings mogelijkheden zo maakt deze het mogelijk om crossfire te draaien, extra ram geheugen er in te zetten, usb 3.0 te gebruiken en sata 600 te gebruiken.

dan kom ik op dit lijstje : azerty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.