Ga naar inhoud

'De audioservice wordt niet uitgevoerd'


Summeeeeeeeeeer

Aanbevolen berichten

Ik vermoed dat je de drivers opnieuw moet installeren. We moeten eerst je exacte merk en type van je laptop weten.

We gaan je helpen welke de juiste audio drivers zijn, maar dan moet je wel het exacte merk en exacte type van je laptop geven.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Update 22u57:

Dit vond ik op Google bij de foutmelding "de audioservice wordt niet uitgevoerd" :

Had the same problem. audiosrv.dll was missing from the windows/system32 directory. Fixed it by copying audiosrv.dll from windows/servicepackfiles to windows/system32

Kijk dus eens in c:\windows\system32. Staat daar een bestand genaamd audiosrv.dll?

Nee? Dan moet u het bestand audiosrv.dll (dat u vind in c:\windows\servicepackfiles) kopieren naar die directory c:\windows\system32.

Je kan het bestand audiosrv.dll ook handmatig downloaden:

Hier kan je het bestand audiosrv.dll downloaden

Klik op "Click here to Download audiosrv.dll"

Plaats dat bestand in c:\windows\system32

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat je de drivers opnieuw moet installeren. We moeten eerst je exacte merk en type van je laptop weten.

We gaan je helpen welke de juiste audio drivers zijn, maar dan moet je wel het exacte merk en exacte type van je laptop geven.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Update 22u57:

Dit vond ik op Google bij de foutmelding "de audioservice wordt niet uitgevoerd" :

Kijk dus eens in c:\windows\system32. Staat daar een bestand genaamd audiosrv.dll?

Nee? Dan moet u het bestand audiosrv.dll (dat u vind in c:\windows\servicepackfiles) kopieren naar die directory c:\windows\system32.

Bestaat er geen directory servicepackfiles dan moet je je computer eens zoeken naar audiosrv.dll.

Dan moet u het bestand audiosrv.dll (dat u vind in c:\windows\servicepackfiles) kopieren naar die directory c:\windows\system32. dit staat er wel

---------- Post toegevoegd om 23:01 ---------- Vorige post was om 22:58 ----------

kan ik nog iets doen om mijn geluid aan de praat te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.