Ga naar inhoud

geluid


Aanbevolen berichten

Hallo Forum, Ik heb een geluidsprobleem. Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet. Ik heb de volumeregeling aangeklikt en de knop van deze regeling blijft niet staan maar schuift steeds terug naar beneden. Zodra hij even bovenaan staat hoor ik dus één tel geluid en daarna is het weer weg. Ik heb alle probleemoplossers die HELP mij gaf geprobeerd maar zonder succes. Wat moet ik doen?

Groetjes van Graz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://speccy.piriform.com/results/xiJf1ZGpfl5IA54fxTmz9zX

---------- Post toegevoegd om 16:33 ---------- Vorige post was om 16:30 ----------

hoi moet ik nu nog iets doen?Ik heb de link gekopieerd.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je een externe audio kaart?

Hoi, nee, sorry dat ik niet meteen antwoordde, maar man is ziek en moest even iets doen. De geluidskaart zit er gewoon in. Ik kan kiezen tussen een audio USB aansluuiting vanwegen het telefoneren naar Nederland via mijn internet, ik zit nml in Frankrijk en de sound max audio. Als ik ga skypen moet ik overschakelen op de usb aansluiting, ik heb ook al de stekker eruit gedaan, het gekke is dat dus de schakelaar van de volumeknop naar beneden terugzakt. Ik hoor dus maar steeds even iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.