Ga naar inhoud

VISTA uac, adminrechten enz


Aanbevolen berichten

Ik heb een programma, windows live care, wil dat uitproberen, maar als ik het wil starten word het geblokkeerd.

Defender uitzetten helpt niet, uac uitzetten wel.

Ik heb de eigenschappen van het progje reeds gezet op 'uitvoeren als administrator, voor deze gebruiker en voor alle gebruikers, dat helpt ook niet.

Weet iemand een oplossing.

Het liefste zet ik uac uit, maar dan wil ik die ballon kwijt in de taakbalk over systeembeveiliging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je bij Configuratiescherm --> Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht --> Gebruikersaccounts --> Uw accounttype wijzingen, hier kun je instellen dat je automatisch administrator met volrecht bent. Bepaalde onderdelen in programma's die aan het register waardevolle dingen toevoegen, vragen toestemming aan de administrator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, maar dat is zo ingesteld hoor.

Er zijn nog steeds programma's die de expliciete vraag om als admin uit te voeren nodig hebben, zelfs al ben ik als admin aangemeld.

Ik kan dat dan wel veranderen via eigenschappen/compatibiliteitsmodus, maar ik zou graag, wanneer ik als admin aangemeld sta die programma's gewoon kunnen installeren zonder die extra tussenstappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze was ik even uit het oog.

Die tweak uac die karel voorstelde doet het niet.

Ik had uac uitstaan, koos toen voor quiet mode, uac bleef uit.

Ik ga eens kijken morgen wat er gebeurd nu uac aanstaat.

Ik had een paar dagen geleden virus, ttz de pc had er een.

ga nu 1st wat slapen hoor.

morgen post ik hier wel hoe het zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.