Ga naar inhoud

Laptop wil niet opstarten.


wimpie1968

Aanbevolen berichten

Hi Correos,

Och hij is nu een 2j 1/2 oud ongeveer en het is een TARGA. Mijn accu is ook al eens tilt geslagen toen ik hem enkele maanden had maar zelfs met netstroom werkte die toen ook niet en is hij terug gegaan. De lader die heeft het vorig jaar begeven maar heb ik makkelijk nen andere kunnen gaan halen maar nu?? Is om te rotten en zeker als je niks van al die zaken afweet! 't Is frustrerend.

'k Heb eens geprobeert want jij me nu net voorstelde maar enige beeldje da ik krijg is Microsoft Corporation met het balkje dat aan het lopen is om op te starten en verder geraakt het ding niet! GGggggggggrrrr!!

toch al bedankt voor je reactie

vriendelijke groetjes

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

enige beeldje da ik krijg is Microsoft Corporation met het balkje dat aan het lopen is om op te starten en verder geraakt het ding niet! GGggggggggrrrr!!

toch al bedankt voor je reactie

vriendelijke groetjes

Wim

Wat bedoel je daar mee?

post-23245-1417704391,5715_thumb.png

Zoals deze afbeelding maar dan met vista erop natuurlijk?

Als dat niet is kan je er eens een foto van maken?

Wat ook kan is als je een recovery- partitie of recovery -cd hebt terug zetten naar fabrieksinstellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan geen afbeelding vinden hiervan maar het is idd ongeveer wat jij me hier laat zien maar zonder windows op enkel dat balkje wat hier in blauw opstaat dat loopt en eronder "microsoft corporation. dat balkje blijft een goei 10 minuten lopen erna meestal zwart scherm.

Ik heb hier een cd van TARGA sofware driver, driver & recovery. als ik dan terug naar fabrieksinstellingen doe veronderstel ik dat alles weg is ook vista dan?

ik heb het nog niet gedurft omdat ik dan echt alles kwijt ben maar begin zo een zwaar vermoeden te krijgen dat ik daarin toch al prijs zal hebben! :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey clarkie,

Ik stuur je dit bericht met men eigen laptop die eindelijk terug werkt, Ik heb alles terug naar originele instellingen gebracht met hoe je me het had uitgelegd en ok ik ben wel alles kwijt maar hij werkt terug! 'k Ben nu wel effe zoet met alles terug te instaleren en updates uit te voeren maar 'k zijn blij dat er terug leven inzit. Bij deze wil ik je bedanken voor de goede hulp. Moest ik ooit iets terug kunnen doen met veel plezier maar 'k vrees met mijn kennis dat de kans klein is! ;-)

Met vriendelijke groetjes

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.