Ga naar inhoud

Defecte Packard Bell Easynote SW61


Machieeen

Aanbevolen berichten

Ik heb pas een laptop gekregen van iemand om te herstellen. Wanneer ik hem opzet dan gaat de aan knop branden. Het lichtje van de CD/DVD/HDD gaat aan en je hoort de cooler even draaien alsook de CD/DVD - speler. De harde schijf start niet met draaien, maar deze werkt wel (op vaste pc uitgelezen). Voor de rest blijft het scherm de hele tijd zwart. Het packard bell logo is ook niet te zien en bios ook niet. Kheb de laptop al een paar uurtjes opstaan en hij koelt toch de hele tijd. Heb al verschillende dingen geprobeerd zoals op batterij, op netstroom, op extern scherm aangesloten ( geen ingangssignaal) en de batterij eruitgehaald en 30-60sec. op aan en uit knop geduwd. Verder heb ik de laptop ook al eens volledig uit elkaar geschroefd en het batterijtje van het moederbord losgekoppeld. Het toetsenbord van de laptop werkt ook niet (numlock lichtje gaat niet branden wanneer ik op de numlock toets duw).

Wat kan er aan de hand zijn ? Moederbord defect ?

vr gr

aangepast door Machieeen
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.