Ga naar inhoud

geen draadloos internet meer via laptop


Aanbevolen berichten

Beste mensen van pc help forum.

Mijn laptop wil geen draadloos internet meer geven.

Hij heeft mijn modem gevonden maar kan zich niet verbinden met het internet. heel soms wel, maar meestal valt hij gewoon uit. Ik had nog een usb stick liggen om draadloos internet te hebben en heb die geinstalleerd. echter blijkt dit wel te werken.

maar de bedoeling van een laptop is om wel te kunnen verbinden met het internet zonder zulke usb stick voor draadloos internet.

overlaatst zijn we van belgacom naar telenet gegaan, bij belgacom hadden we het probleem niet. daar kon ik wel werken met me laptop op draadloos internet.(zonder usb stick voor draadloos internet) ook heb ik nog een andere laptop die op deze internet zit zonder problemen, dus moet dit een probleem zijn van de laptop zelf....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welke laptop gaat het?

Kan je het merk, model en modelnummer even opgeven?

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.