Ga naar inhoud

mijn Packard Bell is een slak


Aanbevolen berichten

hey,

Ik zit met een groot probleem. Vandaag heb ik van een vriend van me een pc gekregen, een Packard Bell, (2048 MB, Intel 2 Quad 2,6 Ghz, Nvidia Quadro 1024Mb) zonder harde schijf en zonder Os.

Nu heb ik voor deze computer 1Tb gehaald van Western Digital (32 MB cache, 7200 rpm) en heb er Windows 7 opgezet.

Nu komt mijn probleem, ook al herkent de BioS alles en draait alles prima, mijn nieuwste aanwinst is opeens prehistorisch traag, vooral bij het booten (minimaal 32 min op mijn chrono).

Hoe kan ik dit probleem het beste oplossen? Ik dacht mijn C: partie te formateren, maar dit blijkt niet mogelijk te zijn.... :dong:

Alvaste bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De schijf waar ik Win7 op heb gezet is gloednieuw, en is voor de moment verdeeld in 4 delen, waaronder een C:, een D: etc... en ik dacht dat hij inderdaad op formateren stond tijdens het installeren...

Nu denken we wel hier dat het ligt aan een fout in de Bios...wat wel heel vervelend is omdat ik geen versie vind op het internet, back to square one dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je het Type eens vermelden van de PackardBell in je volgende bericht.

Oudere PC's kunnen wel eens problemen hebben met GROTE schijven dus een Bios update kan hier wel eens de oplossing voor zijn.

Als we het type pc dus hebben dan kunnen we mee zoeken naar de recentste Bios versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het model is een Packard bell ixtreme X9240 met als moederbord een Foxconn PT890 8237A

Na een hoop gegoogle vind ik nu wel alleen maar modellen van Packard Bell die beginnen met PTU xx -PVU xx, staat er bij mij helemaal nergens op..

Bedankt voor alle hulp alvaste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.