Ga naar inhoud

Aanschaf nieuwe printer


Aanbevolen berichten

Tot nu toe ook geen probleem maar mijn printer doet het op dit moment niet en waarschijnlijk het zelf vullen de oorzaak[?]

Wat voor inkt en printer heb jij en.. hoelang doe je de inktcardridge zelf vullen?

Misschien ligt het ook aan de soort printer!?l

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Mijn gebruik is alleen voor wat documenten te scannen en af te drukken, dus niet voor intensief gebruik.

Dus...een erg dure is niet mijn bedoeling maar kwaliteit van de printer en het merk is misschien ook van belang.

Wat is bv een goed merk van een printer?

{Sorry dit is eigenlijk een reactie op bericht 2.

Nog niet thuis hoe het allemaal werkt met het reageren op voorgaande berichten.}

Wat bedoel je met 'de printer kan ook Wifi aan'?

aangepast door agie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb inderdaad gekeken en de printer is zeker de moeite waard om over na te denken omdat navullen van de patronen in dit geval wel goed kan.

Ik had wel een iets goedkopere printer in gedachte maar....het overwegen zeker de moeite waard.

Misschien wachten op een aanbieding!

Bedankt voor jullie advies tot nu toe!

aangepast door agie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met 'de printer kan ook Wifi aan'?

Wifi is DRAADLOOS dus dat betekent dat je de printer draadloos kunt linken met een draadloze router waardoor je dus de Printer vanop elke gelinkte PC kunt bedienen.

De voorgestelde printer kan dus zowel via USB-Wifi en Lan gebruikt worden.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.