Ga naar inhoud

Internet Explorer 6 (ie)


inneke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

naar "gebruikersinstellingen" -> "opties wijzigen"-> "Abonneren op discussies" en daar: "Onmiddelijke e-mailcerti.....", dan naar beneden en wijzigingen opslaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat gerust weten of uw probleem opgelost is na het installeren van IE versie 7.

Deze behoort ook tot het Windows update gamma dus wanneer u deze uitvoerde ging deze normaal ook updaten.

Met vriendelijke groeten,

Karel

beheerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik nu FIREFOX verwijderen ?
Beide browsers kunnen perfect samen op je PC staan. Je moet enkel één van de twee instellen als standaardbrowser en dan wordt die gebruikt bij het openen van pagina's. Persoonlijk zou ik dan kiezen voor Firefox en IE 7 laten voor wat hij is ... maar dat is uiteraard een eigen keuze.
Wat doe ik best om mijn berichten gemakkelijk terug te vinden ; ik heb daar een probleem mee ?
Je bedoelt vermoedelijk de berichten op dit forum ? Klik op je nickname INNEKE, dan "Zoek meer berichten van Inneke" en daar kan je je persoonlijke berichten terug oproepen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

IE 7 is geïnstalleerd. De werkbalken staan echter niet naar wens. Ik probeer te verslepen maar dat lukt niet.

Wat kan ik doen ?

Je moet gaan staan op een grijze plaats in je menubalk (ga best staan rechts van waar je je webadressen moet intikken)

Klik op je rechtermuistoets en vind "De werkbalken vergrendelen" af

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.