Ga naar inhoud

spelletjes


jopke

Aanbevolen berichten

Een fan = een ventilator...de schoepen zijn de 'vleugeltjes' van de ventilator...

Hieronder een foto van een fan uit een laptop, je kan de foto vergroten door er op te klikken.

De bedoeling is dat je die schoepen ook grondig zuiver maakt, vandaar het borsteltje / penseeltje in mijn eerdere bericht.

post-20447-1417704400,9675_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Asus en Jean-Pierre,ik heb speccy eens geprobeerd op de pc van mijn vrouw en zag toch wel een verschil van graden met mijn pc.Ik heb mijn kast dan nog maar eens opengedaan en eens goed bekeken.Nu zag ik bovenaan een motor (denk ik)en daar hing stof van 4 jaar ( hoe stom kan een mens toch zijn ).Ik heb altijd de ventilator schoon gemaakt maar nooit naar boven gekeken.Nu is het nog een paar graden gezakt maar is dat nu voldoende want bij de andere pc is het toch nog een stuk minder ( maar die is nog maar 2 jaar oud).

Het stofzuigen bij dat spel waar hij het hardst lawaai maakte is nu gedaan.

http://speccy.piriform.com/results/8hnNAv1ZDMpuFdIRBPjWCCh

aangepast door jopke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je maar wat het effect is van een grondige aanpak... ;-)

Dat ziet er al veel beter uit...je processor zit nu op 42°C en da's toch meteen al zo'n kleine 20° onder de 60° die Jean-Pierre aangaf als gevaarlijke zone...

Het 'stofzuigen' is daarmee opgelost tijdens het spelen van dat spelletje geef je aan, hoe is het gesteld met de temperaturen tijdens het spelen ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.