Ga naar inhoud

spelletjes


jopke

Aanbevolen berichten

Hallo vrienden,ik heb eigenlijk geen probleem maar gewoon een vraagje.Ik speel regelmatig spelletjes ( gewone internetspelletjes ) op arcadesites.Bij sommige spelletjes begint mijn pc een geluid te maken zoals bv. een stofzuiger maar dan natuurlijk niet zo hard en dat duurt dan heel het spel.Mijn vraag is wat doet hij juist en waarom is dat maar bij sommige spelletjes?Ik heb windows vista.Alvast bedankt voor jullie hulp en groetjes,jopke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

kan je een beetje meer info plaatsen over je pc?...

Je hebt dus Vista...op een desktop of een laptop?...

Indien merk-pc : graag het merk en type.

Download en installeer Speccy. (klik op 'Speccy')

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je Speccy-logje is vrij duidelijk wat betreft de oorzaak van je probleem...

Het geluid dat je hoort is je koeling die amper kan volgen op die momenten...

Je processor zit op 50°C, je grafische kaart op 71°C en je harde schijf op 42°C...oorzaak is waarschijnlijk stof in je pc.

Oplossing : pc grondig stofvrij maken...nadien kan je Speccy opnieuw laten lopen en ga je merken dat de temperaturen merkbaar zullen lager zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, hou ons maar op de hoogte !..;-)

Zorg dat je ontladen bent ivm met statische electriciteit, dat je kast spanningsvrij is en alle randapparatuur verwijderd is...

Neem vooral de tijd om het grondig en voorzichtig te doen...:top:

Gecomprimeerde lucht en zacht zuiver borsteltje (penseel) kunnen handige hulpmiddelen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn dat temperaturen terwijl je PC Idl draait dus niets zwaars doet of zijn die al tijdens het spelen van zo een game?

Je cpu mag maximum 60°c worden dus als je merkt dat je daar over gaat zou ik stoppen met gamen of welke zware taak je op dat moment ook uitvoert.

Een grafische kaart kan daarentegen een hogere temperatuur verdragen maar maar zou ik zeker onder de 95°c houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.