Ga naar inhoud

[OPGELOST] Gmail site onbereikbaar


veraertjos

Aanbevolen berichten

Mijn nieuwe laptop is in herstelling (Medion) en hiermede had ik o.a. een

g-mail account aangemaakt. Nu ben ik noodgedwongen om verder te werken met een oudere computer waarop Windows XP en SP2 geïnstallerd is. Wanneer ik naar de startsite van Google ga (Google) en vervolgen op Gmail klik, krijg ik de melding: Deze pagina kan niet worden weergegeven.....

Ik werk met BullGuard virusbeveiliger, maar deze is niet de oorzaak, daar ik deze verwijderd heb en vervangen door AVG. De oorzaak moet waarschijnlijk gezocht worden in de instellingen van Internet Explorer.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedank voor een reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik heb de oplossing, allee das te zeggen ik weet wat er schort, stom van me da ik daar niet eerder aan dacht, je kunt gewoon die secure sites niet meer zien, dit wil zeggen dat je geen enkele site kunt zien die met dit begint HTTPS. Ik post later de oplossing, effe alles checken voor ik ze hier zet.

Effe nog gauw 1 vraagje, welke antivirus heb je op uw pc ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke hier gaan we, vergeet ook men vraagje ivm antivirus niet te beatnwoorden he voorgeval deze niet moest werken.

Klik op start en dan uitvoeren, nu geef je één voor één de onderstaande regels in en telkens er ééntje in staat gewoon op de enterknop drukken van je keyboard, hier komen ze dan

regsvr32 softpub.dll

regsvr32 wintrust.dll

regsvr32 initpki.dll

regsvr32 dssenh.dll

regsvr32 rsaenh.dll

regsvr32 gpkcsp.dll

regsvr32 sccbase.dll

regsvr32 slbcsp.dll

regsvr32 cryptdlg.dll

Laat ons weten wat eruit komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik heb nu Internet Explorer 7.0.5730 geïnstalleerd.

Vervolgens heb ik al de 9 wijzingen in het register doorgevoerd, zoals ge voorgesteld hebt. Nog steeds kan ik Gmail niet bereiken en krijg ik de melding: DeWebpagina kan niet worden weergegeven. Al de andere features van Google werken wel: Afbeeldingen, Maps, Nieuws .. enz., behalve dus Gmail. Ik heb als antvirus: BullGuard, maar daar ligt het niet aan. Ik heb deze bij wijze van proef, ook eens vervangen door AVG, maar ook zonder succes.

Dat ik de site van HTTPS niet zou kunnen bereiken geloof ik niet, want mijn bankverrichtingen werken wel en deze gaan ook langs de beveiligde site van HTTPS.

Alvast bedankt voor een reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Zoals ik reeds in mijn eerste bericht melde, werkte Gmail prima op mijn Laptop (die nu in herstelling is). Deze laptop werkte ook met Windows XP SP2 en Internet Explorer 7.0. Nu op mijn oude computer, die eveneens dezelfde Windows versie heeft en ook Internet Explorer 7.0, werkt de Gmail niet. Het is dus NIET dat Gmail niet zou werken met Internet Explorer. Ikzelf dacht meer aan een bepaalde instelling van de Internet Explorer die niet juist is.

Graag uw mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.