Ga naar inhoud

[OPGELOST] Vastlopende website


Paps

Aanbevolen berichten

Beste, deze site gebruikt 2 java scripten, ééntje voor een dynamische foto's die om de zoveel tijd veranderen en ééntje voor dat sneeuw vlokjes effect wat je ziet over het scherm heen gaan. Bij mij werkt deze wel prima, misschien eens de instellingen van uw browser wat aanpassen, zullen een beetje te hoog staan. Best deze eens controleren, browser openene, dan op de tab Extra en daar Internet Opties kiezen, Beveiliging en daar alles op Standaardniveau zetten. Laat je iets weten wanneer het gelukt en/of niet gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip,ik heb IE terug op standaartinstellingen gezet,maar jullie spreken van java script maar java (koffiepot) is niet geinstalleerd op mijn PC,zou het probleem daar kunnen liggen alhoewel ik die sneeuwvlokjes zie passeren.(niet gedronken)

Voor de moment houd hij zijn manieren,kan verspringen van de ene pagina naar de andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.