Ga naar inhoud

Geen boot meer.


MurloW

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat zou me verbazen aangezien ik al in de BIOS ben geweest & er is niets met het mobo gebeurd sindsdien buite de instellinge (boot volgorde, ahci mode,..) waar ik aan ben geweest.

Kan het dat ik heb ingesteld dat ie géén device als boot gebruikt & daardoor niet meer boot? & zoja, hoe los ik dit op?

& het voornaamste is eigenlyk, als ik hem terug naar de winkel doe ben ik hem misschien weer 2/3 weken kwyt & dit zou dringend opgelost moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, indrdaad, ik kan niets zien dus ook niet in BIOS.

Geen pieptoon, zelfs niet de gebruikelyke opstarttoon maar die heb ik zoiezo nog niet gehad by dit mobo, ook niet toen ik nog in BIOS kon.

Wat er wel is, is een 2 maal knipperen van het MEM_OK LED: 1s - 0.5s; by elke poging tot opstarten. Dit heb ik nagekeken in de manual & er stond: "indien een probleem zal het LED blyven knipperen of branden" ongv. Dus, aangezien het niet aan blyft/blyft knipperen dacht ik er niet verder by na. De knop MEM_OK Switch indrukken na cmos reset & voor poging tot booten probeerde ik al maar baat ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Great. Zoals ik al zei is assemblage in de winkel gebeurd, & ik ben al in BIOS geweest dus een losse kabel gaat het niet zyn. Iets loskoppelen heb ik ook niet gedaan behalve HD & dvdrom & kabels lyken goed te zitten. Dan zit er niets anders op dan terug naar de winkel te gaan, zeker..

Toch bedankt voor alle raad & moeite. =]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Kortsluiting in het nieuwe moederbord door nalatigheid tydens de assemblage, een los schroefje dat niets te zoeken had in m'n bak, wat missch verklaart waarom ik wel n keer heb kunnen booten (heb m'n bak wel eens recht gezet/neergelegd).

Winkel betaalt nieuw mobo & er worden geen manuren aangerekend, maar man wat moet ik lang wachten.

Go figure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.