Ga naar inhoud

slaapstand na opstarten pc


Gast hibri

Aanbevolen berichten

ik dacht misschien aan een defect knopje, dat die daardoor constant in slaapstand werd gegooid, je weet maar nooit, het is en blijft een computer, simpel denken geeft vaak de oplossing.

misschien een slechte bios instelling, bent u bekend met het instellen van he bios?

zo niet dan helpen wij u wel even hier mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt jongens, het volgende gebeurd:

Start op en hij komt in scherm met opstraten in veilige modus, laatste config enz enz. Klik dan op een van de onderdelen. Hij start windows op, zie scherm windows, balkje lopt maar dan stopt hij ineens en geeft aan geen ingangssignaal, gaat weer in slaapstand en start dan weer door met hetzelfde ritueel.

pff beetje bios bekend ben ik wel maar kom dus nergens anders in dan via f8. Dan heb ik keuze uit 2 opties , beide leveren hetzelfde resultaat op als hierboven. Help help radeloze hillie

Link naar reactie
Delen op andere sites

dacht ook aan toetsenbord dat linksboven een knopje had en waardoor de ellende begonnen is nadat we via dat knopje de slaapstand hadden ingeschakeld. echter ander toetsenbord geeft ook geen oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.