Ga naar inhoud

kan niets downloaden en ik schijn veel systeemfouten te hebben vlg registerbooster


Aanbevolen berichten

Dit is eerste keer dat ik bericht plaats, maar ik kan niets meer downloaden en opslaan vanuit internet. Ik kan ook geen zipfile via email meer opslaan of openen. Ik gebruik internet explorer en google en Vista. Ik had Peerblock op mijn pc geinstalleerd, die heb ik maar eens verwijderd, misschien dat hij het tegenhoudt. Ik gebruik ook al een tijdje CCcleaner, maar die haalt er niet 1990 fouten uit (volgens Winmaximizer heb ik 1990 fouten).

Ik begrijp er niets van. Wie kan mijn helpen? Misschien heb je meer informatie van mij nodig hoor, dan hoor ik het wel.

Heel veel dank en groeten, Quirine

---------- Post toegevoegd om 22:01 ---------- Vorige post was om 21:58 ----------

o ja en ik heb net Hijackthis gedownload, waar nu ik nu een log van heb. Maar ik weet niet wat ik daarmee moet doen. Alles aanvinken en Fix Checked doen? Groeten Quirine

progress.gifclear.gif Bericht bewerken clear.gif Reageren clear.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Hijackthis logje dien je hier te posten zodat een expert je logje kan nakijken en je verdere instructies geeft.

Ga je hier zelf mee aan de slag kan dat desastreus voor je pc uitpakken.

@ Dasle,

Logje wordt in dit topic gepost.

@Qmeij,

Je hebt je vraag in een ander topic gesteld, post je logje daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.