Ga naar inhoud

windows internetexplore 9


valencia

Aanbevolen berichten

Ik heb al 2 maal geprobeerd nr 9 te installeren, maar ik het het al 2 maal moeten verwijderen, omdat ik steeds een wit scherm krijg bij het starten van internet.

Na het verwijderen heb ik weer nr 8 en zijn de problemen opgelost, maar de nieuwe versie krijg ik niet geinstalleerd,

Ik het het geinstalleerd via nieuwe updates

Ik heb windows vista

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Voer eerst de tips in bericht 2 uit.

  • Als je daarna nog steeds IE9 niet kunt installeren, moet je deze update eens installeren. Zorg wel dat je de correctie versie installeert (je moet weten of je 32 of 64 bit systeem hebt) en het juiste besturingssysteem selecteert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles gedaan uit punt 2 maar ik heb weer alles weg moeten doen, want ik had weer enkel een wit scherm, dus op dit moment kan ik moeilijk reageren want ik zie niets, blijkbaar zit er wel iets op want als je met de muis over het blad gaat zie je dat er nu en dan iets veranderd aan de cursur dus er zit iets onder maar ik zie niets

Enfin vandaag zal ik het zo maar laten,

Punt 3 zal ik nog wel eens uitproberen maar niet meer vandaag

dank u

als ik nieuws heb laat ik het weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kurtt :

valencia heeft Ccleaner toegepast...al dan niet met gesloten toepassingen, aangezien TS hier ganse tijd ingelogd was..of het gaat over een andere pc...de update (IE9) rechtstreeks downloaden en installeren bracht blijkbaar geen soelaas.

Tip 2 uit bericht 3 (System Update Readiness) moet blijkbaar nog geprobeerd worden.

aangepast door Asus
zinsbouw aangepast... ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ccleaner geprobeerd, maar er waren inderdaad nog andere programmas open , ik was inderdaad ingelogd

Daarna heb ik internet explorer 9 geinstalleerd

Maar na de installatie, als ik dan internet geopend krijg ik enkel een wit scherm, bovenaan staat er wel een balk waarop ik zou moeten staat, op welke website, maar er komt niets op, alles blijft blanco

Misschien was mijn uitleg wat onduidelijk sorry

Bericht 3 heb ik nog niet geprobeerd, maar dit is voor later, nu geen tijd

Vriendlijk bedankt voor de reactie, ik laat iets weten

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.