Ga naar inhoud

Laptop upgraden


Aanbevolen berichten

ik heb een tweedehandse laptop gekocht.

een hp nc6120.

er zit 1gb ram geheugen in

een 1.72 ghz processor

Windows 7.

hij een beetje traag met windows 7.

ik wil graag een snellere processor maar ik heb daar geen verstand van.

ram geheugen graag ook hoeveel ik max kan en hoeveel me dat gaat kosten.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

De processor van je laptop upgraden zal niet gaan. Het is immers niet hetzelfde als bij een gewone desktop pc. Bij een laptop kan je niet zomaar onderdelen uithalen en vervangen.

Voor het upgraden van het geheugen laat ik het geven van de tips over aan de kenners.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het totale kostenplaatje gaat zowiezo nooit de mogelijke snelheidswinst dekken...

De HP Compaq NC6120 is ontwikkeld voor Windows XP, daar gaat ie ideaal op presteren...je kan perfect een Smartje willen tunen, maar deelnemen aan een sprintkoers naast een Porsche 911 is en blijft een onmogelijke opgave.

Neem deze tips eens door om Windows 7 te versnellen...die zijn gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Dag selimboy9,

als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.