Ga naar inhoud

email problemen


pateeken

Aanbevolen berichten

Ik werk met outlook express en mijn besturingsysteem is windows xp. Ik stuur gedurende 3 weken ongewild mails naar een persoon dat ik van haar of pluimen ken. Zij heeft me gecontacteerd dat zij al die mails van mij krijgt. Zij staat zeker niet in mijn adresboek. Ik heb al mijn contactpersonen gevraagd of zij die persoon kennen of dat zij haar adres misschien in hun adressenbestand hebben. Niemand kent haar.

Hoe verstuur ik mails : Ik neem 1 hoofd-adres en de rest van mijn contactpersonen zet ik in Bcc. Hoe kan het dat die persoon mijn mails ontvangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gebruik van je naam zou door professionele SPAM-mers - ook buiten je medeweten - kunnen gebeuren. Het volstaat dat zij daarvoor ooit op één of andere manier je mailadres hebben te pakken gekregen. De naam van de bestemmeling hoeft zich daarbij niet noodzakelijk in jouw adresboek of in dat van je correspondenten te bevinden. Heb je al eens bij de betrokken bestemmeling geïnformeerd naar de inhoud (tekst, afbeeldingen, enz.) van deze mails ? En is deze inhoud bekend bij jou (een kopie van bestaande mails, e.d.m.) of niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar gevalletje, nog nooit meegemaakt en/of gehoord. Heb je veel contacten in uw adresboek staan ? Wat je anders eens kunt proberen is die persoon te vragen dadelijk een reply te doen als ze zo'n ongewenste mail krijgt van u en jij stuur één voor één een mail aan uw contacten, wel effe zoek mee maar zo kun je te weten komen welke van uw contacten hier een rolletje in speelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ben ik nu aan het uitproberen,mijn provider is scarlet het probleem ook aan hun voorgelegt(ontvanger van de ongewenste email is een telenetklant)ga nu één voor één een mail sturen via de webmail en één via outlookexpres zodat we weten of de fout soms niet in outlookexpres zit .

Is inderdaad bizar heb bijna 12 jaar een pc en internet en heb zelfs zoiets nog nooit meegemaakt of gehoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Is opgelost (heb iedereen die in mijn adresboek stond 1email gestuurt genummert ) en gevraagt aan de persoon die mijn ongewilde emails binnenkreeg welke nr het was...

Dus ze heeft 1email ontvangen met een bepaald nr .Dus wist ik nu welke van mijn kontaktpersonen ongewild doorstuurde naar haar adres.

Bizar is dat het emailadres ook niet in zijn kontaktpersonen staat en hij die persoon ook niet kent is wel een telenetklant en zijn mailbus was vol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.