Ga naar inhoud

programma's doorlaten lopen op de achtergrond(actueel houden)


ecence

Aanbevolen berichten

ik speel nu een spel en dat spel wordt afgespeelt in een client,

maar als ik nu ergens anders op klik dan die client, dan laat hij het beeld zien dat ik het laatst heb gezien toen ik actief was op die client.

maar als ik er dan weer op die client klik zit hij in een keer ergens heel anders. dus het programma zelf is wel doorgegaan toen ik er niet op actief was maar het beeld niet.

bijv: ik zit op het spel. ik heb dit internet programma ernaast. als ik dan op dit internet programma klik zie ik in de client alleen het laatste beeld dus bijv. dat hij net weg wou lopen.

als ik dan later weer op de client druk zie ik dat hij er al lang is terwijl ik de hele tijd alleen maar zag dat hij weg wou lopen (vast beeld)

heel moeilijk en vaak uitgelegd maar ik hoop dat iemand dit begrijpt.

mijn vraag was dus: weet iemand hoe ik het programma (beeld) door kan laten lopen als ik op andere programma's zit en het programma zelf op de achtergrond zie.

aangepast door ecence
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

niet echt mogenlijk vrees ik

als ik zelf game: full screen...

en ik wil even bv mijn internet connectie bekijken terwijl de intro op de andere afspeelt

dan duw ik ALT TAB voor naar het andere ga maar als ik dan terug ga was mijn spel gewoon "gepauseert" om het zo te zeggen

mvg

pc-dude

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.